Aktualności
Start Aktualności Enea z elektronicznym biurem przyłączeniowym
Artykuł

Enea z elektronicznym biurem przyłączeniowym

Jeden z pięciu największych w Polsce dystrybutorów energii elektrycznej uruchomił Portal Przyłączeniowy – elektroniczne, przyłączeniowe biuro obsługi klienta. Dzięki niemu bez wychodzenia z domu, przez Internet klienci mogą m.in. złożyć wnioski o określenie warunków przyłączenia.

Co można załatwić?

Portal Przyłączeniowy uruchomiony przez poznańską firmę zajmującą się dystrybucją energii elektrycznej umożliwia klientom składanie za pośrednictwem Internetu wniosków o m.in. zwiększenie mocy umownej, o określenie warunków przyłączenia (w tym także przyłączenia mikroinstalacji). Jak podkreśla Enea Operator odbiorcy energii nie muszą już wysyłać dokumentów pocztą lub składać ich osobiście w stacjonarnych biurach obsługi. Wszystko można załatwić za pomocą smartfona czy laptopa. Portal umożliwia również zmianę podstawowych danych oraz śledzenie statusu złożonych wniosków i postępu prac dotyczących przyłączenia do sieci Enea Operator.

Sprawdź oferty na tani prąd i gaz

Elektroniczna obsługa klienta

Dzięki Portalowi Przyłączeniowemu komunikacja między odbiorcami energii a pracownikami Enea Operator ma być szybsza i sprawniejsza. Osoba, która złoży za pośrednictwem portalu wniosek będzie na bieżąco informowana o zmianie statusu sprawy czy wygenerowanych dokumentów. Dystrybutor o wszelkich zmianach będzie informowany drogą e-mailową oraz za pomocą aktualizacji w Portalu Przyłączeniowym. Serwis dla klientów prowadzi także spółka Enei zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej - jest to Enea ebok.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Zmiany w Enei i Enerdze?
04 Grudzień 2015

Zmiany w Enei i Enerdze?

Już w poniedziałek dojdzie do zmian w zarządach grup energetycznych – donosi „Rzeczpospolita”. Na ten dzień zwołano posiedzenia rad nadzorczych Energi...
Enea uruchomiła czat dla klientów
20 Lipiec 2017

Enea uruchomiła czat dla klientów

Odbiorcy energii mogą już korzystać z kolejnego kanału kontaktu z Enea. Do dyspozycji klientów oprócz infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klient...
Energa-Operator chce być bliżej klienta
20 Październik 2016

Energa-Operator chce być bliżej klienta

Energa-Operator stawia na lepszą obsługę klientów i szybsze usuwanie awarii prądu. W tym celu zamierza reaktywować rejony dystrybucji. Na początek pow...
Enea z dofinansowaniem na budowę inteligentnej sieci
23 Czerwiec 2017

Enea z dofinansowaniem na budowę inteligentnej sieci

Enea Operator otrzyma kolejne środki z Unii Europejskiej na działania związane z rozwojem smart grid, czyli siecią inteligentną. Wartość projektów prz...
Nowe oferty Enei przyciągają klientów
29 Maj 2015

Nowe oferty Enei przyciągają klientów

Jak pisze „Rzeczpospolita” od początku 2015 roku poznański sprzedawca energii elektrycznej pozyskał kilkadziesiąt nowych klientów. Enea w ostatnim cza...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7