Aktualności
Start Aktualności Energa-Operator chce być bliżej klienta
Artykuł

Energa-Operator chce być bliżej klienta

Energa-Operator stawia na lepszą obsługę klientów i szybsze usuwanie awarii prądu. W tym celu zamierza reaktywować rejony dystrybucji. Na początek powrócą punkty w Starogardzie Gdańskim, Radziejowie i Rypinie.

Obsługa klientów Energa

Zarząd Energa-Operator zadecydował o reaktywacji niektórych rejonowych struktur, które zlikwidowano w latach 2012-2015. Jak wyjaśnia w komunikacie Krzysztof Dębczyński, wiceprezes spółki, jest to wynik analiz biznesowych wskazujących, iż niezbędna jest zmiana aktualnego modelu funkcjonowania dystrybutora. Poprawić ma się nie tylko obsługa klientów, ale i również organizacja pracy służb technicznych, co z kolei ma przełożyć się na krótszy czas usuwania awarii.

Rejony dystrybucyjne Energa

W tej chwili spółka Energa-Operator, jeden z największych w Polsce dystrybutrów energii elektrycznej, jest podzielona na 6 oddziałów, a te na 33 rejony dystrybucyjne. Jeszcze cztery lata temu było ich 46. Rejony dystrybucyjne odpowiadają za funkcjonowanie sieci średniego i niskiego napięcia, przywracanie zasilania oraz majątek sieciowy. W takim punkcie klient może załatwić wszelkie formalności, które są związane z przyłączeniem do sieci Energa-Operator. W tej chwili trwają prace związane z odtworzeniem rejonów w Rypinie, Radziejowie (Kujawsko-Pomorskie) oraz Starogardzie Gdańskim (Pomorze). Punkty mają zostać otwarte w lutym 2017 roku.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Superenerga – oferta Energi dla domu
05 Październik 2015

Superenerga – oferta Energi dla domu

Energa z myślą o zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientach indywidualnych przygotowała ofertę „Superenerga”. W jej ramach można otrzymać gwaranc...
Energa-Operator z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta
31 Styczeń 2017

Energa-Operator z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta

Spółka Energa-Operator otrzymała Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta, które przyznaje Federacja Konsumentów – informuje Grupa Energa.
One zmuszą Cię do oszczędzania energii elektrycznej!
22 Wrzesień 2014

One zmuszą Cię do oszczędzania energii elektrycznej!

Jak pokazują nowe plany taryfowe konsumenci potrafią oszczędzać energię elektryczną, czy przesunąć np. włączenie pralki, w tych godzinach, gdzie obowi...
„Energiczni fachowcy” – nowa oferta Energi dla firm
23 Sierpień 2017

„Energiczni fachowcy” – nowa oferta Energi dla firm

„Energiczni fachowcy” to najnowsza oferta Energi dla odbiorców biznesowych, która wyróżnia się stała ceną energii i ochroną ubezpieczeniową – pomocą f...
Internet od Energi?
18 Listopad 2016

Internet od Energi?

Jak zapowiedział Przemysław Piesiewicz, wiceprezes Energi, spółka w przyszłości chce wprowadzić do swojej oferty usługę dostępu do Internetu. ...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7