Aktualności
Start Aktualności PGE rozwija eBOK
Artykuł

PGE rozwija eBOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót zyskało kilka nowych funkcjonalności. Z poziomu swojego konta w eBOK klient może m.in. uruchomić usługę eFaktury.

Rejestracja w eBOK

Aby posiadać konto w serwisie eBOK PGE należy się zarejestrować wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Do rejestracji niezbędne są takie dane jak np. numer PESEL, numer klienta, czy kwota ostatniego rachunku za prąd.

Możliwości eBOK

Dotychczas klienci najczęściej korzystali z następujących funkcjonalności elektronicznego Biura Obsługi Klienta: wybór nowej oferty, odczyt stanu licznika, sprawdzenie stanu płatności, przedłużenie umowy. Klienci cenią także możliwość monitorowania zużycia prądu, co jest istotną funkcjonalnością w przypadku obniżania faktur za energię elektryczną. Narzędzie graficznie prezentuje zużycie prądu, jest także opcja porównania zużycia w analogicznych okresach.

Nowe funkcjonalności eBOK

Od niedawna użytkownicy elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE mają możliwość:

  • Nadawania własnych nazw poszczególnym kontom rozliczeniowym (zakładka "zarządzanie kontami").
  • Sprawdzenia na jakim koncie jesteśmy zalogowani.
  • Łatwe i szybkie uruchomienie usługi Faktury (zakładka "ustawienia" i opcja "moje zgody").

Spółka PGE za eBOK otrzymała już szereg nagród, m.in. w konkursie "Gazety Bankowej" Techno Biznes 2016 oraz nagrodę za jakość obsługi klienta przyznaną przez tygodnik "Wprost".

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


TAGI:
Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Sprzedawcy prądu biją się o metro
11 Grudzień 2014

Sprzedawcy prądu biją się o metro

Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita” wielu sprzedawców energii elektrycznej jest bardzo zainteresowanych ogłoszonym z ubiegłym tygodniu przetargu na z...
Enea zachęca do zakładania kont w eBOK
31 Marzec 2017

Enea zachęca do zakładania kont w eBOK

Enea z końcem marca rozpoczęła wysyłkę pism do swoich klientów, które mają na celu zachęcenie do korzystania z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsłu...
Oferty na prąd. Gdzie jest najtańszy sprzedawca energii?
19 Sierpień 2014

Oferty na prąd. Gdzie jest najtańszy sprzedawca energii?

Konkurencja na rynku energii elektrycznej jest coraz większa. Sprzedawcy prądu dwoją się i troją, aby utrzymać obecnych oraz zdobyć nowych klientów. A...
PGE „Prąd jest lepszy z dodatkami”
17 Październik 2017

PGE „Prąd jest lepszy z dodatkami”

PGE Obrót rusza z ogólnopolską akcją „Prąd jest lepszy z dodatkami”. Kampania potrwa do grudnia br. i będzie podzielona na dwie części. Celem jest pro...
Co oznacza  dla nas ratowanie kopalń? Wyższe rachunki za prąd!
12 Styczeń 2015

Co oznacza dla nas ratowanie kopalń? Wyższe rachunki za prąd!

Jak uważają eksperci połączenie kopalń z firmami energetycznymi spowoduje wzrost cen energii elektrycznej. Inni z kolei zwracają uwagę, że elektrownie...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7